HTML

BaraBara Shinji

バラバラ 心事 (BaraBara Shinji) Magyarul a cím nagyjából annyit tesz, hogy, darabokra hulló, szétszóródott elme. Ez kicsit jellemez engem, mert eléggé csapongó fantáziájú és szétszórt természetű vagyok :) Nem akarom megváltani a világot a blogommal, csak szimplán le szeretném írni kritikáimat, véleményeimet pár dologról, ami engem foglalkoztat. Elsősorban a mainstreamnek kevésbé mondható médiumokról, eseményekről, zenéről szólna igen vegyes körítésben, ám a két fő irányvonal minden bizonnyal a punk és az otaku szubkultúra lesz.

Linkblog

2011.01.17. 18:43 I<ishiN

Szükségállapot

Nem olyan rég mutatták nekem ezt az egri bandát. Ha be akarnám kategorizálni, akkor a hc punk vonalat követi, kicsit lágyabb hangzással. A számok szövegei -ahogy én vettem észre- legtöbbször jól megfogalmazott gondolatok, melyek szerencsére nem akarják megváltani a világot, mégis van tartalmi mondanivalója.
A srácok '99-ben kezdték és azóta is tépik a húrokat rendületlenül. Nem újítottak a műfajban, de mindenesetre amit csinálnak azt kiválóan csinálják, jól vegyítik az egyes elemeket (bár szerintem 1,5 nagyságrendel több hörgés kéne), éppen ezért emelkedik ki a közszerűségből.

Hallgassátok hát figyelemmel
www.myspace.com/szuksegallapot

 


Szólj hozzá!

Címkék: zene punk magyar hard core


A bejegyzés trackback címe:

https://barashin.blog.hu/api/trackback/id/tr362591083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása